HTML

Vegyes Mászott

Mondom magamnak: mászni. mászni és mászni.

Friss topikok

  • Alnulla: Megtaláltam, feltettem. vegyesmaszott.blog.hu/2015/06/09/az_internet_nem_felejt_537# (2015.06.09. 13:04) Ajánlott olvasmányok - Gondolatok 2 másodpercrõl
  • Alnulla: Az egész verseny megnézhető: www.svtplay.se/video/793904/legends-only (2012.12.04. 14:32) Legends Only 2012
  • Alnulla: A rövidített verziót itt lehet megnézni: www.youtube.com/watch?v=e8KINdIiYeQ&list=UU2MGuhIaOP6... (2012.09.25. 13:52) IFSC World Championship 2012 Paris
  • Alnulla: vagy rettenetesen hideg a víz? (2012.08.10. 20:57) DWS 2
  • Alnulla: persze, de úgy látszik ez megállíthatatlan folyamat. Remélem nem jutunk el addig, hogy a sikertele... (2012.07.26. 22:46) Clean mászás Ceuse

Linkblog

Sharma viszament Ceüsebe

2012.09.05. 23:05 Alnulla

Chris és a barátnője újra Ceüseben voltak. nittelgetnek és durvákat másztak.Több éves távollét után, Chris Sharma és Daila Ojeda visszatért Ceüsebem, hogy keressenek új projejetket.

Ez a szikla egy különleges jelentőséggel bír Chris életében, mivel, több mint tíz évvel ezelőtt, itt mászta meg először a Biographie (5.15a). Ez alkalommal, a Face de Rat falon, a nyári tömeget elkerülve, Chris talált egy új utat, amit kinittelt.

Sharma:

Azután is, hogy annyiszor jöttem Ceüsebe, még mindig csodálatos ide jönni, és keresni új útakat, amik csak arra várnak, hogy legyen első megmászójuk. A Face the Rat falat mindenhonnan láthatod, de nincsen sok út rajta. Az egy kiváltság volt, hogy az első nitteket felfúrhattam a fal közepére. Nem voltam biztos benne mire számíthatok. Ez egy super áthajlás üresnek tetsző fallal. Itt láthatsz néhány zsebet, de eléggé közel kell menni, hogy találj valami fogást. Én csak odamentem és meglepve találtam néhány csodálatos mozgást ezeken a király zsebeken. De ez éppen lehetséges. Ez egy nagyon kiváló projekt. Nagyom izgatott vagyok, hogy visszajöjjek és megpróbáljam megnyomni ezt az utat.

Az is kafa hogy hagyok valamit itt, amit más is megtud próbálni. És tudok hozzájárulni a nagy elődök mintájára, akik itt letették a névjegyüket, Patrick Edlinger, Jean Christophe Lafaille, Arnaud Petit. Király ide jönni és hátrahagyni az én saját elképzelésemet a Ceüsei mászásról és új utat építeni. Habár nekem nem ment, de mások is próbálhatják, ezzel tudok segíteni az új generációnak, hogy hátrahagyok néhány nagy projektet, mint ahogyan nekem volt a Biographie 10 évvel ezelőtt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyesmaszott.blog.hu/api/trackback/id/tr404757992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása