HTML

Vegyes Mászott

Mondom magamnak: mászni. mászni és mászni.

Friss topikok

  • Alnulla: Megtaláltam, feltettem. vegyesmaszott.blog.hu/2015/06/09/az_internet_nem_felejt_537# (2015.06.09. 13:04) Ajánlott olvasmányok - Gondolatok 2 másodpercrõl
  • Alnulla: Az egész verseny megnézhető: www.svtplay.se/video/793904/legends-only (2012.12.04. 14:32) Legends Only 2012
  • Alnulla: A rövidített verziót itt lehet megnézni: www.youtube.com/watch?v=e8KINdIiYeQ&list=UU2MGuhIaOP6... (2012.09.25. 13:52) IFSC World Championship 2012 Paris
  • Alnulla: vagy rettenetesen hideg a víz? (2012.08.10. 20:57) DWS 2
  • Alnulla: persze, de úgy látszik ez megállíthatatlan folyamat. Remélem nem jutunk el addig, hogy a sikertele... (2012.07.26. 22:46) Clean mászás Ceuse

Linkblog

Döntöttek a nagyfejűek

2013.05.30. 18:13 Alnulla

Nem lesz 2020ban olimpián a mászás. Mondjuk reménykedtem benne, hogy a hozzáértés felülkerekedik, és újra a tiszta sport lesz az olimpia. Bár hogy a birkózást kitették az már jellemzett valamit, hogy a közelmúltra tekintsük. Vagy hogy az olimpia 100 évfordulóján nem Athénba volt olimpia, hogy régebbi eseményeket idézzek. Csalódott vagyok! Bíztam benne, hogy ez a nagyszerű sport ott lesz, bár voltak kétségeim is. Kicsit féltettem, hogy bejön az a szarság ami a többi sportot jellemzi. Bár láttam, hogy most is 10 forintért összevesztek ebben a sportban levők, szakmai és nem szakmai alapon ment/megy a meddő vita, amiben barátok/sportársak/kötéltársak egymás ellenségei lettek. Mostanában minta valamennyire felnőttek volna az emberek, a közös cél talán összehozta illetve közelebb hozta volna egymáshoz mindenkit. De az is lehet, hogy az olimpiának semmi köze ehhez.

Minden esetre nincsen semmi sem veszve, nagy csapás lehet ez, mert azt vártam tőle, hogy a beáramló pénz még sikeresebbé teszi a sportomat. De még nagyobb Erős-Kiss elvesztése. A személyes tragédián kívül a mászás, mint sportra gyakorolt lelki hatása miatt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyesmaszott.blog.hu/api/trackback/id/tr215336296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása